Jumaat, 15 April 2011

Borong Cekak Rambut

Sekarang ni dah gila nak buat kraf flet ni. Carilah cekak yang paling murah jumpa pula satu info ni.owner itu ada jual cekak @akseseri wanita dia jual 1 pcs dapat rm0.70 beli 24pcs saiz besar .Tadi baru dapat tak sabar nak buat tapi kain flet pula colour yang ada pun tak banyak pakai jelah apa yang ada.
Sesiapa yang nak order cekak ni infrom lah kat saya nanti saya bagi alamat email orang tu. Dia tak de blog nanti dia send gambar apa yang dia jual.

Sesiapa yang tahu dimana nak cari cekak yang lagi murah dari ni infromlah kat saya.

Ramai yg email nak email orang tu saya sertakan di sini sahajalah
TEL:0125733135 (IDA)shopbest8@gmail.com

31 ulasan:

  1. salam kak anis,
    nak tanya info kalau nak beli cekak ni dari siapa ya? email saya nadyra999@gmail.com. tq so much.

    BalasPadam
  2. Salam.. sy pon tgh cari cekak yg murah2..bole bagi info tak? tq so much :) emel : rinamienamei@gmail.com

    BalasPadam
  3. saya nk gak beli cekak nie...emel sy ye nur.eila85@gmail.com

    BalasPadam
  4. saya dah lama cari cekak nie? boleh e-mail saya tak???

    fabregassha@yahoo.com

    BalasPadam
  5. A'kum, org tu jual plain cekak mcm2 saiz yer?
    boleh tolong bagi info tak? email iheartheadbandz@gmail.com
    Thanks so much.

    BalasPadam
  6. salam, saya berminat nak info cekak tu, leh share x?

    BalasPadam
  7. hai,berminat juga nak beli nie.
    boleh share tak kt mna order?
    nie emel saya:
    cutefamesme@yahoo.com
    thnks!

    BalasPadam
  8. hye... boleh x email dekat saya juga

    shakilaracroft@gmail.com

    BalasPadam
  9. boleh emel kat saya contact no or emel org ni???
    saya berminat nk beli dari dia...

    farayot@yahoo.com.my

    tq :)

    BalasPadam
  10. Saya pun mencari cekak kosong. Emailkan ke saya info and juga gambar cekak tersebut.
    Email: selina.lafbred@gmail.com

    BalasPadam
  11. saya turut berminat nak tahu info cekak ini.. send kat saya jugak ye TQ..

    emel : bloggergirl84@gmail.com

    BalasPadam
  12. nk beli cakak ni jugak,,,, pm pls fyda97@gmail.com

    BalasPadam
  13. salam,
    saya berminat nk tahu lebih lanjut pasal cekak ni
    tolong emailkn info pada email saya
    nexott@gmail.com

    terima kasih byk2

    BalasPadam
  14. askm....boleh email sy? sy pun nk cri cekak ni jugak...

    liyantirosli@yahoo.com..tq!

    BalasPadam
  15. assalam... semua pakat2 nk cari cekak ni.. sy pun nk hihihi (*_*)...v
    email gambar n harga pd sy jugak yer?
    ruby_am05@yahoo.com

    Promosi kain felt dr sy..di link
    http://untukmuibunadia.blogspot.com/p/felt.html

    BalasPadam
  16. boleh bagi info pembekal cekak ni?
    noraini_zz@yahoo.com

    BalasPadam
  17. saya juga.. liyanazainal86@yahoo.com

    BalasPadam
  18. Salam. boleh bagi info pembekal cekak ni?perlukan cekak secepat mungkin. terima kasih :) email saya hazrinahasni@gmail.com

    BalasPadam
  19. salam,

    saya pun nak juga details org tu...
    email saya : kurl_b@yahoo.com

    TQ

    BalasPadam
  20. email kat saya.....melati072003@yahoo.com.

    BalasPadam
  21. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  22. sy mahu info tentang cekak kosong..nk tau saiz ngn harganye skali..emailkn kt sni...ninja_oryiezs@yahoo.com

    BalasPadam
  23. heLLo..^__^

    dah lama cari benda nie tapi x taw nak beli kat mana yg murah..boleh tak bagi sya email orang tu..Thank u.. email kan ke melissajohnbongs@gmail.com

    BalasPadam
  24. tlg emailkan ke nurazlinnorbahari@gmail.com
    TQ

    BalasPadam
  25. Boleh share info?? Sila email vivajane@yahoo.com

    BalasPadam
  26. emel saya juga. FYI anak saya suka sgt dengan cekak rambut. klo ada masa nk buat sendiri lg save budget huhu

    BalasPadam
  27. Salam, Boleh emailkan saya di mana nak dapatkan cekak nie secara borong. sitihajarhusin@gmail.com

    BalasPadam
  28. Salam blh info tentang cekak ni ...saya buat jual ..dah lama saya cari...

    BalasPadam