Rabu, 1 Jun 2011

Restoran Pantai Jeram

Malam tadi kami dinner kat restoran pantai jeram, Balik kerja ambil anis terus pergi pantai jeram. Dari rumah 15minit dah sampai. Dah lama tak makan kat luar semperna 31 aribulan ajaklah tayang makan kat pantai. Kami ambil ikan siakap masak 3 rasa, udang goreng tepung, dengan sup campur, nak ambil tom yam takut pedaslah pula nanti,  Sambil tunggu makanan sampai tengok2 lah anis main kat kolam ikan tapi tak de ikan pun,
Harga kat sini pun  murah kalau nak dibandingkan dengan tempat lain

masa ni orang tak ramai, pekerjanya pun duduk2 lagi

Nak ajak anis ke tepi muara ni, takut pula dia

 nilah dia sup campur

 Udang goreng tepung yum  yum

Ikan siakap masam 3 rasa
Semua gambar makanan ni di ceduk dari google minta maaf ye pada tuan punya gambar, Semalam tak sempat nak snap gambar.
Selamat  Menjamu selera bye...bye

1 ulasan:

  1. izinkan IM copy foto siakap 3 rasa untuk n3 terbaru blog IM.

    BalasPadam