Rabu, 30 Januari 2013

Barut Baby

Salam semuanya. Hari ni nak bagi tau,saya ada menjual Barut baby, Yang di buat oleh adik saya yang baru habis belajar di pusat giat mara. Disi ni saya upload gambar barut baby yang adik saya buat. Untuk di jual. Sesiapa yang berminat silalah email sy di anis.norizaidah@gmail.com. Harga boleh di runding.

BARUT BABY 
Material dari 100% cotton bercorak dan Putih Plain. Barut baby sangat comel bila simanja anda pakai. Mempuanyi 2 lapisan kain yang sama depan dan belakang.


Harga Pengenalan
Terdapat dalam 2 saiz .Bercorak
SAIZ (M)
19" x 6"
Harga RM5.50


SAIZ (L)
21"x 6"
Harga RM5.80












Sesiapa yang sudi, boleh order dengan saya harga boleh di bincangkan, Warna putih plain dengan corak kartun akan datang,









       


Tiada ulasan:

Catat Ulasan