Khamis, 4 April 2013

Craft


Selamat Petang hari ni saja nak upload gambar craft felt yang pernah saya hasilkan. Sapa yang tak tahu saya ada menjalankan bisnes kecil-kecilan craft felt. Dulu aktif banyak tempahan tapi sejak mengandung ni saya kurangkan sikit. Mana dengan kerja lagi nak buat craft lagi. Balik rumah lepas makan memang jawabnya tidur jelah. Sekarang keadaan badan dah ok. Tinggal berapa hari je lagi nak menghabiskan sisa2 kerja di office ni baru lah boleh ambil tempahan sikit2. Jom lihat craft apa yang saya hasilkan klik sini untuk pergi ke fb saya idakraf


Kasut dari kain felt ni semua habis di jual. Kalau nak tempah saya boleh buatkan saiz 0-6m.



Ni sebahagian dari keychain yang pernah saya buat untuk budak sekolah



Sapa nak order amat di alu-alukan

Tiada ulasan:

Catat Ulasan