Selasa, 24 September 2013

Kita kembali Lagi

Assalamualaikum dah lama rasanya saya tak menghadap blog saya ni. Kalau rumah dah bersawang-sawang atas siling tu. Alhamdulillah saya sudah selamat bersalin pada 27.7.2013 hampir 2 bulan sudah masa berlalu baru hari ni nak mengkaborkan kepada semuanya. Sifat malas begitu tebal menguasai diri ini untuk menulis. Bukannya tak ada masa untuk menulis tapi nak menyusun ayat- ayat cinta tu ceh wah..ayat-cinta konon.Selalunya pagi2 ada je masa selepas anis pergi sekolah tayang pergi kerja. Yang baby tidur sampai pikul 12 tengah hari sebabyna pukul 4 pagi baru baby tidur bila paginya ibunya pun sama join sekali tidur. Lain kali lah saya cerita kan pengalaman saya bersalin di Hospital Sungai Buloh bukan Hospital umrah

                                                Ni dia anak teruna saya lahir 27.7.2013
                                                 Nama : Mohammad Thaqif
                                                 Berat Lahir: 2.91kg

Tiada ulasan:

Catat Ulasan