Khamis, 14 Mac 2013

Shopping Online



Alhamdulillah kandungan dah masuk 5 bulan. Sekarang nafsu untuk bershopping semakin manjadi-jadi, Tapi kena berjimat cermat. Sekarang ni hanya ursha2 bandingkan harga yang mana satu lebih murah yang mana ada sales, nanti bila nak beli senang tak payah nak pening-pening. Hari ni nak share bersama tempat online yang biasa saya jejak. Dulu masa anis saya selalu beli kat di sini. Kat sini hanya jual baju2 sahaja. Dulu masa anis belum lahir internet kat rumah tak ada, Kat office kena block. Tapi sekarang tidak lagi dimana-mana semuanya ada internet, kalau masa free tu rajinlah lihat2 online yang jual barang baby. Lepas tu bandingkan harga kat kedai mana lagi murah, Kalau kat online beli je kat online, Kalau kat kedai lagi murah beli je kat kedai, kuasa pembeli ditangan anda.
Daripada hanya nak ursha2 je harga ada juga terbeli awal, nanti2 saya tunjukkan barang yang saya dah terbeli.
Blog ni pun saya dah order barang. Kat situ boleh buat bayaran insuran. Kalau nak beli breastpum yang beratus2 ringgit bolehlah buat bayar insuran kat blog dia.Saya beli juga breastpum tapi yang murah je.dengan set bersalin shaklee dan juga bengkung tu pun dah beratus ringgit. Tapi nasib bayar insuran tak terasa sangat 
Ok jom kita lihat shopping online yang menjual barang baby


SELAMAT MENJAMU MATA SEMUANYA


Tiada ulasan:

Catat Ulasan